Potwierdzenie zameldowania na pobyt stały- zaświadczenie


Zaświadczenia z akt ewidencji ludności

Wymagane dokumenty:

1. Dowód osobisty
2. Podanie o wydanie potwierdzenia zameldowania (gotowy druk)

Opłaty:
1.Opłata na rachunek bankowy UGiM Sianów - Bank Spółdzielczy w Sławnie, Oddział w Sianowie - 84 9317 1012 0050 9760 2000 0010 w wysokości 17 zł lub w tutejszym urzędzie pokój nr 1A,

Miejsce złożenia:
Urząd Gminy i Miasta w Sianowie - Referat Spraw Obywatelskich pok. Nr 1 w I budynku tel.094 3186-830, 094 346 95 24

Termin i sposób załatwienia:
Zaświadczenia z akt ewidencji ludności wydawane są bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni od chwili złożenia podania (art.217 § 3 k.p.a.),

Uwagi:
podanie o potwierdzenie zameldowania oraz odbiór potwierdzenia
odbywa się osobiście przez zainteresowanego w uzyskaniu dokumentu,

Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U. z 2006 r. Nr 139 poz.993),
- ustawa z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012.1282j.t),
- Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 (Dz.U. z 213.267j.t).

Wzór wniosku

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Andrzej Dębowski
email: a.debowski@sianow.pl tel.:(94) 318 52 41 fax: admin
, w dniu:  07‑12‑2010 11:15:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Joanna Szafarczyk , w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
11‑07‑2013 10:29:14
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive